Enter your keyword

Termeni si Conditii

Termeni si Conditii
Generale de Vanzare – Magazin Online HVM PERFECTCARE SRL

Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile. Aceste prevederi se completeaza si cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Informatii administrator magazin online 

Site-ul www.missha-store.ro este administrat de catre HVM PERFECTCARE SRL cu sediul in Buzau, Bld 1Decembrie 1918, Bl2C, Ap29, Buzau, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J10/742/2016, Cod de Identificare Fiscala RO36325640, Tel. 0748 633 633, email: info@missha-store.ro.

Acceptare Termeni si Conditii Generale de Vanzare

Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati Termeni si Conditii. Administratorul isi rezerva dreptul de a completa sau modifica orice informatie din magazinul virtual fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.

Drepturi de autor

– Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului online missha-store, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului,  fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.

Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

– Odata cu lansarea comenzii de pe magazinul online missha-store, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
– Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
Termenii si Conditiile Generale de Vanzare ale magazinului online missha-store stau la baza contractului astfel perfectat.
– Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
-Cumparatorul devine proprietarul marfii dupa confirmarea platii, in cazul platii prin OP, respectiv dupa efectuarea platii si semnarea documentelor de transport in cazul livrarii prin curier cu plata ramburs.

Preturi, modalitati de plata, facturare

-Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari.
-Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
-Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
-Pretul produselor din magazinul online missha-store.ro poate fi diferit de cel din magazinele fizice.
Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.
-Pe baza informatiilor detinute de HVM PERFECTCARE si a celor furnizate  de cumparator va fi emisa o factura pentru bunurile livrate.

Discount-uri (Reduceri)

In magazinul online, acordam diferite tipuri de discount-uri. In cazul in care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea se cumuleaza.

Orice cod de reducere poate fi utilizat o singura data, cu exceptia cazului in care este prevazut in mod explicit altfel. In cazul folosirii multiple in mod abuziv, vanzatorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

Voucherul cadou

Pentru comanda unui Voucher nu se poate aplica discountul oferit de alte cupoane/vouchere.

Daca valoarea voucher-ului de reducere sau a voucher-ului cadou este mai mare decat valorea totala a comenzii, diferenta nu este platita sau transferata sub forma unui nou voucher.

Stocuri

Produsele sunt disponibile in stoc. Cu toate acestea, administratorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.

Garantie

Garantia se socoteste de la data livrarii produsului catre cumparator, si este de 24 de luni. Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.

Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:

  • Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.
  • Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.
  • In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reparatia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
  • In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare, pe email la info@missha-store.ro sau utilizand formularul de contact de pe site: www.missha-store.ro

Informatii privind exercitarea dreptului de retragere

Aceste prevederi se completeaza cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Politica de retur

Conform OUG 34/2014 aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele si fara a suporta penalitati în termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile începând de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, în posesia fizica a produselor.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere, prin e-mail la info@missha-store.ro utilizand formularul de mai jos.

Daca va retrageti, vom rambursa suma, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere); nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

In cazul in care ati receptionat produsele comandate, expediati produsele fara intarzieri nejustificate la urmatoarea adresa SC HVM PERFECTCARE SRL, Bld 1Decembrie 1918, Bl2C, Ap29, Romania, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor si sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionării produselor.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.

In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata.

Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o verificare asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere).

Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, definite in art 2, pct.1 al OUG 34/2014.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
La solicitarea si cu acordul consumatorului, HVM PERFECTCARE SRL poate recomanda cumparatorului achizitionarea altui produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate în prima comanda. Comanda initiala va fi anulata la data confirmarii comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul initial.

Daca va gânditi sa returnati produsul, nu îl utilizati! Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Nu pot fi returnate produsele care:
·      prezinta urme de lovire, deteriorare, uzura
·      au fost desigilate si nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile si eticheta integre.
·      sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzatoare repunerii în vânzare
HVM PERFECTCARE SRL va suporta cheltuielile de retur daca acesta îi este imputabil. (Produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia).

Pentru alte informatii legate de returul produselor va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email info@missha-store.ro .

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
– Catre  HVM PERFECTCARE SRL cu sediul in Buzau, Bld 1Decembrie 1918, Bl2C, Ap29, Buzau, Romania,
Telefon: 0748 633 633.
– Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vânzarea online a urmatoarelor produse : ________________________
Comandate la data __________/ primite la data ____________
Nr. Factura __________
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data

Obligatiile cumparatorului

– sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;

-sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat  administratorului;

– sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

Obligatiile vanzatorului

-sa puna la dispozitia utilizatorilor gratuit informatii profesionale cu privire la produsele si serviciile sale. Continutul publicat in  magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor si documentatia tehnica aferenta acestora afisate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori. Imaginile produselor sunt afisate cu titlu de prezentare. In functie de lotul in care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.

– sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;

– sa livreze produsele in cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;

– sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta  din TERMENI SI CONDITII.

Produsele cosmetice

Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate. Va multumim pentru intelegere. In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

Factura electronică

După expedierea coletului veți primi un e-mail de confirmare în care se va afla și factura în format efectronic. Puteți astfel descărca factura accesând link-ul din e-mail. De asemenea, vă informam că factura electronică este disponibilă pentru descărcare în contul de utilizator, în orice moment, la cerere, prin e-mail la info@missha-store.ro.

Litigii

TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului Buzau. HVM PERFECTCARE SRL nu raspunde de prejudiciile cauzate fara culpa sa, de nefunctionarea magazinului online sau pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual ( ex: defectiuni la reteaua de internet). Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca.