Enter your keyword

Informatii despre livrare

Despre comanda dumneavoastra

Veți fi informat

  • După efectuarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare care va conține toate informațiile.
  • Imediat ce comanda dumneavoastră va fi expediată veți primi un e-mail cu numărul AWB pentru urmărirea coletului.
  • În acest e-mail va fi disponibil un link pentru urmărirea coletului pe site-ul companiei de transport, făcând clic pe acest link, puteți urmării coletul pentru a fi la curent cu detaliile de expediere.
  • În majoritatea cazurilor curierul contactează clientul înainte de livrare, asta depinde de curierul care va livra coletul.
  • Dacă aveți orice întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la adresă de e-mail info@missha-store.rosau să sunați la nr. de telefon +40 748 633 633.

Termeni de livrare

Termenul de livrare este de 24-48h, în funcţie de stocurile existente şi destinatia fiecarui colet, după cum urmează:

Comenzile înregistrate de luni până vineri, până în ora 17:00:
– vor fi livrate în ziua lucratoare urmatoare în cazul in care sunt in stoc suficient
– vor fi livrate în 15 zile în cazul în care nu sunt in stoc in momentul comenzii
Comenzile înregistrate sâmbătă, duminică şi de sărbatori legale vor fi livrate începând de luni/ prima zi lucrătoare, conform celor mai de sus.

Programul de livrare este de luni – vineri între orele 09:00 şi 17:00. Se pot efectua livrări şi sâmbătă, doar în cazul in care aţi menţionat expres acest lucru la plasarea comenzii.

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede pe mail la comenzi@missha-store.ro sau latelefon: 0748 633 633. Colegii nostri de la Suport clienti 24/7 vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda. De asemenea, posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila si din contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

Pregatirea comenzii

Produsele comercializate de HVM PERFECTCARE SRL, vor fi livrate oriunde in ţară prin compania DPD Romania.

Taxe de transport

  • Pentru comezile sub 200 lei, taxa de livrare este de 20,00 lei.
  • Pentru comenzile de peste 200 lei livrarea se face GRATUIT.

Toate produsele comercializate de HVM PERFECTCARE SRL, sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt sigilate şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la primirea lor de către dumneavoastră. Constatările referitoare la integritatea coletelor se vor face in prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare. Missha-store.ro nu poate fi ţinut responsabil de termenele de livrare de mai sus în cazul unor evenimente ce nu ţin de controlul sau, cum ar fi (fara a se limita la): cazuri de forţa majoră (cutremure, inundaţii etc.), intervenţii ale autorităţilor de stat, greve etc. Comenzile vor fi efectuate la adresa trimisa de dvs. Orice cost cauzat de menţionarea unei adrese greșite sau incomplete va fi suportat de dvs.

Produsele MISSHA sunt livrate catre dumneavoastra prin intermediul curierului DPD.

Produsele existente pe stoc sunt livrabile imediat catre dumneavoastra. Pregatirea coletului se face in aceeasi zi cu primirea comenzii pe site daca acest lucru se face pana in ora 17:00 sau a doua zi, atunci cand va fi si predata curierului. In mod normal coletul il puteti primi in 48h de la lansarea comenzii pe website

Pentru orice intrebare ne puteti contacta pe pagina noastra de contact prin mesaj sau chiar pe pagina noastra de Facebok https://www.facebook.com/missharomania/ unde vom incerca sa raspundem in cel mai scurt timp posibil la intrebarile dumneavoastra.

In cazul in care ati primit produsele noastre dar intre timp ati decis ca nu le mai vreti, atunci fara sa le desigilati sau sa le folositi, trimiteti-ne un mail cu intentia dumneavoastra de a renunta la produse in cel mai scurt timp posibil, fara a depasi termenul de 14zile. Noi va vom returna banii in termen de 14zile. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.